پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۹:۴۶
کد خبر: ۷۴۵۲۳۸
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی به مناسبت هفته دولت، بر تأسی همه مسئولان به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و تلاش برای تحقق منویات رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و اشتغال تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و دکتر مجید خدابخش به این شرح است:

هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین گشته، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل و نماد ماندگار وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است؛ بزرگوارانی که خدمت بی‌ادعا به مردم، سیره و روش آنان بود.

سیری در زندگی باعزت و افتخار این دو بزرگوار نمایان‌گر عزم و اراده دشمن‌شکن و مصمم این عزیزان در مواجهه با مشکلات و برنامه‌ریزی در جهت حل آن بود که می‌تواند به عنوان الگویی برای همه دولت‌مردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن بیان و ارائه گزارش عملکرد شفاف از اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته توسط دولت به مردم قدرشناس و همیشه در صحنه، افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را با همدلی و وحدت فراهم سازد.

در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "حمایت از کالای ایرانی" نام‌گذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران استان باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، در راستای تحقق سند چشم‌انداز توسعه کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری با محوریت حمایت از تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رشد سرمایه‌گذاری قدم بردارند.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌خصوص شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت‌مردان، کارمندان خدوم و متعهد و کارگزاران دولت در استان آذربایجان شرقی تبریک عرض می‌کنیم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) خواستاریم.

 

سیدمحمدعلی آل‌هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

                         

مجید خدابخش

استاندار آذربایجان شرقی

 

نظر شما