استاندار خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان/ ۲۹ روستا هدف سرمایه‌گذاری گردشگری

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۸:۰۳
کد خبر: ۷۴۵۵۸۸
سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان/ ۲۹ روستا هدف سرمایه‌گذاری گردشگری
استاندار آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ۲۹ روستای استان خبر داد و گفت: از سال قبل تاکنون بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آیین افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آذرشهر، هفته دولت را یادآور خدمات شهید رجایی و باهنر دانست و گفت: پیام اصلی هفته دولت این است که آرمان شهدا را هیچ گاه فراموش نکنیم و در این راستا مدیران با تمامی اختیاراتی که بر عهده دارند، باید در انجام وظایف و مسئولیت های خود بالاترین دقت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اتحاد مردم و میزان توسعه شهری در شهرستان آذرشهر و به خصوص شهرهای گوگان و تیمورلو بسیار بالا است، گفت: جوانان این شهرستان چه در دوره دفاع مقدس و چه در دوره کنونی بسیار افتخار آفرین بوده اند و این شهرها پتانسیل بالایی از ناحیه جوانان دارا است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روند مناسب سرمایه گذاری در استان گفت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی در کشور، از سال قبل تاکنون بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در فضای کنونی از تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها انتظار داریم در زمینه های مختلف اقدام به کسب مهارت کنند و اصول مختلف کاری همچون آموزش های مرتبط با صادرات، واردات و خدمات مناسب را فرا بگیرند چرا که اشتغال تنها مربوط به بخش تولید نمی شود و در بخش های خدماتی فرصت های شغلی خوبی در انتظار جوانان است.

خدابخش افزود: هم اکنون در ۲۹ روستای مختلف استان، سرمایه گذاری هایی در بخش گردشگری صورت می گیرد و فرصت های شغلی خوبی نیز در این حوزه فراهم شده است.

وی با اشاره به لزوم تمرکز سرمایه گذاران به احداث هتل و مراکز خدماتی و اقامتی گفت: هم اکنون مجوز احداث برای ۲۵ هتل صادر شده که عملیات اجرایی هفت هتل در حال انجام است.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص برخی پتانسیل های بالای شهرستان های آذرشهر به خصوص در حوزه کشاورزی گفت: با وجود این پتانسیل بالا انتظار داریم جوانان منطقه دست به کار شده و با راه اندازی صنایع تبدیلی، بازار صادرات این محصولات را در دست گیرند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به بحث صنایع تبدیلی گفت: با اندکی توجه بیشتر در بحث صنایع تبدیلی و همچنین بسته بندی مناسب محصولات تولیدی می توان آن ها را به چندین برابر قیمت خام محصول به فروش رساند.

خدابخش در پایان سخنان خود با تاکید بر لزوم مجازات احتکار کنندگان کالا در وضعیت کنونی کشور گفت: برخی ها از وضعیت پیش آمده سوءاستفاده کرده و اقدام به احتکار کالا می کنند، اما این افراد توجه داشته باشند همان طور که آن ها دلشان به حال عموم مردم نمی سوزد ما نیز دلمان به حال آن ها نخواهد سوخت و تذکر و مجازات جدی برای این افراد در پی خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز