شهردار تبریز:

شهرداری تبریز به دنبال پروژه های ویترینی در مرکز شهر نیست

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵:۳۴
کد خبر: ۷۴۷۰۸۶
شهرداری تبریز به دنبال پروژه های ویترینی در مرکز شهر نیست
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز به دنبال پروژه های ویترینی در مرکز شهر نیست بلکه به دنبال کسب رضایت شهروندان مناطق محروم و کم برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  ایرج شهین باهر  در آیین بهره برداری از پارک محله ای و میدان ورزشی سجادیه با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای اهداف شهرداری تبریز، نهمین پارک محله ای و زمین ورژشی در ۹ ماه اخیر در کلانشهر تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پارک و زمین ورزشی به طور رایگان برای استفاده و بهره مندی شهروندان مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار احداث و تحویل مردم این منطقه داده شد.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار ضمن رضایت خداوند، رضایتمندی شهروندان این مناطق را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: شهرداری تبریز به دنبال پروژه های ویترینی در مرکز شهر نیست بلکه به دنبال تأمین رفاه و آسایش مردم در محلات مختلف هستیم.

وی همچنین ادامه داد: تا جایی که بتوانیم در راستای تامین آسایش و رفاه حال مردم کلانشهر تبریز قدم های محکمی خواهیم برداشت تا شاهد تبریزی سربلند باشیم.

 شهین باهر در ادامه با اشاره پروژه مسیرگشایی خیابان ۱۲ متری سجادیه و بهسازی و توسعه معابر در این منطقه اظهار کرد: این منطقه که عملا به زباله گاه و معضل بزرگ شهری تبدیل شده بود، با احداث این پارک و مسیرگشایی تبریز توسعه و آباد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز