معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

اکوسیستم تبریز برای حضور فناوران آماده می‌شود/ نمایشگاه ربع رشید عرصه تعامل عرضه و تقاضای تکنولوژی است

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۱:۳۴
کد خبر: ۷۴۸۲۰۷
اکوسیستم تبریز برای حضور فناوران آماده می‌شود/ نمایشگاه ربع رشید عرصه  تعامل عرضه و تقاضای تکنولوژی است
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، توسعه فعالیت‌های مرتبط با اقتصاد دانش‌بنیان را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران استانی عنوان کرد و گفت: قدم‌های اولیه برای ایجاد اکوسیستم نوآوری و فناوری از نیمه دوم ۱۳۹۲ در آذربایجان شرقی آغاز شد و این روند باقدرت در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه شورای اداری استان که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد گفت: طی سال‌های گذشته خوشبختانه ارتباط خوبی بین شبکه‌های فناوری در سطح استان با ستادهای توسعه فناوری کشور شکل‌گرفته است و در این مدت چندین رویداد بزرگ علمی در استان برگزارشده است.

وی با اشاره به اهتمام جدی استان برای برگزاری ششمین رویداد بزرگ فناوری کشور گفت: آبان ماه امسال برای ششمین سال شاهد برگزاری یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری کشور با عنوان RINOTEX در سطح استان خواهیم بود و این رویداد با در نظر گرفتن تمام پتانسیل‌های استان برگزار می‌شود.

وی از نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX به‌عنوان عرصه ای برای تعامل طرف عرضه و تقاضای فناوری نام برد و افزود: این نمایشگاه توانسته است ارتباط تنگاتنگی را بین فناوران، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ایجاد کند و این ارتباط به‌صورت مستمر مورد رصد قرار می‌گیرد.

جهانگیری، افزود: این نمایشگاه در طی سال‌های گذشته توانسته است پای خریداران بزرگ فناوری در کشور را به تبریز باز کند و ما در نمایشگاه سال گذشته شاهد خرید فناوری و حضور متخصصین مربوطه از وزارت دفاع، وزارت نفت و ... بودیم که باب فتح ارتباطات جدید بوده است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به‌ضرورت حمایت‌های ملی از این رویداد بزرگ فناوری گفت: خوشبختانه پیش‌ازاین تفاهم‌نامه‌هایی دراین‌ارتباط با معاونت علم و فناوری منعقدشده است و انتظار داریم با ورود جدی این معاونت شاهد حرکت بین‌المللی گسترده در این نمایشگاه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز