مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد:

ضرورت انسجام‌بخشی به رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی در استان

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۴۹۳۸۹
ضرورت انسجام‌بخشی به رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی در استان
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت انسجام‌بخشی به رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی در استان گفت: متأسفانه در پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی به‌صورت جزیره‌ای عمل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمید هاشم زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دست اجرای استان  از تدوین سامانه‌ای جامع به‌منظور رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌طورکلی شامل سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این سامانه باید به‌صورت مجازی تدوین شود تا بتوانیم در بحث منابع انسانی و منابع مالی دچار مشکل نشویم.
وی از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری  به‌عنوان یکی از نقاط قوت استان آذربایجان شرقی نام برد و گفت:  این ظرفیت مهم نیازمند حمایت و تقویت است ازاین‌رو جمع‌بندی‌های کلی این است که رصد کلیه پروژه‌های سرمایه گذاری اساسا توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری انجام شود.
هاشم زاده با تأکید بر ضرورت تمرکز بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان گفت: در خصوص سرمایه‌گذاری ما ذاتاً به دنبال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم چراکه سرمایه‌گذاری‌های دولتی محدود بوده و عمدتآ توسط مراجع مربوطه پیگیری می‌شود.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی بهبود رتبه استان در بحث کسب‌وکار را یکی از دغدغه‌های اصلی این مجموعه عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با حذف بروکراسی‌های زائد اداری و حرکت به سمت ایجاد سیستم های هوشمند در انجام امور در این راستا قدم برداریم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز