آتش‌سوزی کارگاه چوب‌‌بری در جاده «تبریز- آذرشهر»

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۹:۰۹
کد خبر: ۷۴۹۹۶۱
آتش‌سوزی کارگاه چوب‌‌بری در جاده «تبریز- آذرشهر»
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش‌سوزی کارگاه چوب بری در جاده «تبریز _ آذرشهر» خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آتش پاد داود طالب نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این حادثه، اظهار کرد: شامگاه امروز (چهارشنبه) با اعلام وقوع آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری واقع در جاده تبریز _ آذرشهر، به سامانه ۱۲۵،  آتش نشانان سردرود به محل اعزام شده و با مشاهده آتش سوزی نسبتا شدید این کارگاه، از آتش نشانی تبریز نیز درخواست کمک کردند.
وی عنوان کرد: آتش نشانان تبریز ضمن حضور در محل حادثه شاهد آتش سوزی نسبتا شدیدی در داخل کارگاه چوب بری شدند که دود غلیظی نیز به همراه داشت.
 وی ادامه داد: آتش نشانان تبریز بلافاصله با ایجاد هماهنگی در تیم عملیاتی و با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل محل حادثه نفوذ کرده و ضمن کشف کانون حریق، این آتش سوزی را به سرعت مهار و از گسترش و سرایت آن جلوگیری کردند.
وی اضافه کرد: آتش نشانان تبریز پس از مهار حریق، عملیات لکه گیری کارگاه چوب بری را نیز به سرعت آغاز کرده و با تلاش های خود آن را به اتمام رساندند.
وی گفت: خوشبختانه این آتش سوزی صدمات جانی در پی نداشت.
طالب نژاد از تمام مسولان کارگاه ها درخواست کرد تا رعایت اصول ایمنی را در کارگاه ها مورد توجه قرار داده و هر گونه عوامل خطر آفرین کارگاه را بررسی کارشناسی کنند. 

 

نظر شما