وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از ایران خودرو تبریز:

ظرفیت بالای ایران خودرو تبریز برای تولید خودروهای روز داخلی

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۵:۴۸
کد خبر: ۷۵۰۱۸۵
ظرفیت بالای ایران خودرو تبریز برای تولید خودروهای روز داخلی
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از ایران خودرو تبریز ، عملکرد ایران خودرو تبریز را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت : ایران خودرو تبریز از جمله  مراکز خودروساز مطرح در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی است و از پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شریعتمداری افزود : صنایع بزرگی همچون این مجموعه که زمینه  تولید ، اشتغال و کارآفرینی را فراهم ساخته و باعث رونق اقتصادی می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد ابراز امیدواری کرد: انشاالله با راه اندازی خط رنگ و بدنه شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره اینکه کلیه خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد به فروش رسیده است ، افزود : خودروهای پیش فروش شده بایستی در اسرع وقت رفع نقص شده و با نرخ مصوب به مالکین تحویل داده شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو تحویل مشتریان عزیز شود.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها ، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.

وی مطرح کردن بحث ظن به احتکار خودرو در این شرکت را غیر کارشناسی و غیر حرفه ای عنوان کرد و با رد این موضوع ، گفت : در بحث خودروهای پرتیراژ هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است و  وقفه در تحویل خودرو ها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات ریز مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودرو ها بود که عمدتا وارداتی هستند .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت خاطرنشان ساخت: به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو ها آغاز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تولید بالغ بر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در خودروسازی ها که بخش اعظم آن در ایران خودرو تولید می شود گفت : وجود تعداد معدودی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز