با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان در شهر جدید سهند به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۲:۴۹
کد خبر: ۷۵۱۳۷۵
۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان در شهر جدید سهند به بهره‌برداری رسید
5 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهر جدید سهند افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح عمرانی نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش  در سفر به شهر جدید سهند، 6 طرح عمرانی شامل مجتمع 460 واحدی مسکن مهر سهندیه و مرکز سلامت غدیر را در فاز 4 شهر جدید سهند افتتاح کرد.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، پایگاه فوریت‌های پزشکی سهند، مسجد جوادالائمه(ع) در فاز 2 و یک مجتمع تجاری و خدماتی در فاز 3 شهر جدید سهند به بهره‌برداری رسید.

همزمان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهر جدید سهند، عملیات اجرایی پارک کودک در فاز 3 آغاز و ساختمان اداری سابق شرکت عمران سهند برای ایجاد هنرستان فنی و حرفه‌ای به آموزش و پرورش شهرستان اسکو تحویل داده شد.

دکتر خدابخش همچنین در جریان سفر به شهر جدید سهند، از عملیات اجرایی آزادراه تبریز- سهند بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال‌ها قبل آغاز شده است، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته اقدامات اجرایی این پروژه از پیمانکار به سرمایه‌گذار تحویل داده شد و اکنون نیز 60 درصد تامین اعتبارات آن برعهده سرمایه گذار و 40 درصد برعهده دولت است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهر جدید سهند دارای جمعیتی  100 هزار نفری است و پیش‌بینی می‌شود تا 180 هزار نفر افزایش یابد لذا ضرورت دارد، زیرساخت‌های لازم در تمامی حوزه‌های خدماتی، درمانی، فرهنگی‌ و تفریحی برای آن فراهم شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز