معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی :

نانوایی های استان درجه بندی و ساماندهی می شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۶:۰۹
کد خبر: ۷۵۴۰۳۰
نانوایی های استان درجه بندی و ساماندهی می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از درجه بندی و ساماندهی واحد های تولیدی نان و نانوایی های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری، با تاکید بر ضرورت تدوین آیین نامه ای جامع در خصوص ساماندهی واحدهای تولیدی نان گفت: این ساماندهی در راستای ارتقای کیفیت نان استان انجام می شود از این رو انتظار داریم سازمان های متولی با همراهی نهادهای مردم نهاد و انجمن های صنفی با دقت نسبت به تدوین و عملیاتی شدن این آیین نامه اقدام کنند.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه نان در امنیت و سلامت مردم گفت:  توجه به امنیت و سلامت نان در کنار کیفیت باید با تاکید بر حذف ضایعات نان و افزایش مرغوبیت نان  با پرهیز از هرگونه سهل انگاری پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی  از اعمال مشوق هایی برای نانوایی های که در این طرح نسبت به ارتقای رتبه خود اقدام می کنند خبر داد و افزود: همچنان که برای رتبه های بالاتر مشوق هایی در نظر گرفته خواهد شد رتبه های پایین نیز از گردونه تولید حذف خواهند شد.

وی با انتقاد از فعالیت نانوایی های بدون پروانه گفت: متاسفانه تعداد این نانوایی ها قابل توجه است از این رو انتظار داریم در وهله نخست سازمان های متولی با رعایت دقیق قانون و مقرارت نسبت به تغییر وضعیت این نانوایی ها اقدام کنند.

جهانگیری ادامه داد: در تدوین آیین نامه ساماندهی واحد های تولیدی نان باید تمامی قوانین مرتبط احصا شود تا با توجه به این مقررات این آیین نامه به صورت جامع تدوین شود چرا که در برخی از موارد شاهد هستیم که یکسری مقررات و قوانین وجود دارد اما متاسفانه در گذر زمان این مقرارت فراموش شده و به صورت کامل اجرا نمی شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز