مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز خبر داد:

ارسال خودروهای آماده تحویل به صاحبان خودرو 

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۶:۳۳
کد خبر: ۷۵۵۴۶۵
ارسال خودروهای آماده تحویل به صاحبان خودرو 
مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: پارکینگ شرکت ایران خودرو تبریز  فعالیت خود را از سر گرفته و بارگیری روزانه 500 دستگاه خودرو و ارسال آن به نمایندگی های مجاز سراسر کشور ادامه دارد. 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرفی،  حمید حاجی زاد منصور در جریان بازدید خود از پارکینگ ممقان اظهار داشت: بعد از رفع مسائل پیش آمده در حال حاضر فعالیت پارکینگ ممقان از هفته گذشته شروع شده و این شرکت طی روزهای اخیر تعداد قابل توجهی خودروی سمند و سورن بارگیری و به نمایندگی های مجاز ارسال کرده است. 

وی گفت: انتظار می رود با تدابیری که برای ایام آتی در نظر گرفته ایم کلیه خودروهای موجود در پارکینگ که با کسری قطعات مواجه هستند در صورت تأمین قطعات در اسرع وقت تکمیل شده و به دست صاحبان خودرو در روزهای آینده برسد. 

وی تأکید کرد: حدود یک سوم خودروهای موجود در پارکینگ هم اکنون درحال بارگیری و ارسال به نمایندگی های مجاز سراسر کشور هستند و بخشی از خودروهای موجود به دلیل کسری قطعات عمدتاً قطعات ایمنی و الکترونیکی در حال تکمیل بوده که پس از تأیید نهایی در اسرع وقت تحویل مشتریان عزیز خواهد گردید. 

حاجی زاد منصور افزود: تمامی خودروهای موجود در پارکینگ با نرخ مصوب شورای رقابت به فروش رسیده و بابت تأخیر در تحویل خودرو طبق توافق نامه حاصله با خریدار جریمه تأخیر به عنوان جبران خسارت پرداخت می گردد. 

شرکت ایران خودرو تبریز از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 هزار خودرو تولید کرده است که برنامه تولید این شرکت در سال جاری تولید یکصد هزار دستگاه عنوان شده است که انتظار می رود با تأمین قطعات در ایام باقیمانده تولید بیش از 60 هزار خودروی سمند در 10 کلاس مختلف در شش ماهه دوم سال جاری محقق شود. 

طبق پیش بینی های صورت گرفته اولویت درافزایش طول خط تولید و ارتقای کیفی محصول ، تسریع در تأمین قطعات و ارسال خودروی تجاریسازی شده ، افزایش ناوگان حمل و نقل جاده ای از اقدامات مهم و جدی این شرکت در شش ماهه دوم سال جاری است.  

این شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون بالغ بر 800 هزار خودروی سواری و کاری تولید و به بازار عرضه کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز