تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در آستانه حرفه ای شدن

مدیر تور سی و سوم: به کمک شهرداری و شورا نیاز داریم

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۵:۵۷
کد خبر: ۷۵۶۲۷۲
مدیر تور سی و سوم: به کمک شهرداری و شورا نیاز داریم
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در برگزاری هرچه بهتر سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان به کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج صبح امروز در نشست ستاد برگزاری تور با دستگاه های اجرایی استان که با حضور شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد، با اشاره به لزوم همکاری دستگاه های مختلف استان در برگزاری هرچه بهتر تور سی و سوم اظهار کرد: برای برگزاری آبرومندانه و هرچه بهتر سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان لازم است تا همه دستگاه های درگیر به نحو احسن همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این خصوص و با هماهنگی های صورت گرفته از سوی مدیریت استان، قرار است بیش از 15 دستگاه مختلف که درگیر برگزاری تور خواهند بود، همکاری های لازم را با ستاد برگزاری داشته باشند.

مدیر تور سی و سوم عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی، بحث ارزی تور مسئله سنگینی بود که با کمک وزارت ورزش و جوانان و استانداری این موضوع تا حدودی برطرف شده است. البته در این راستا جناب آقای دکتر پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز کمک بسیار زیادی کردند.

وی افزود: همه ما به دنبال این هستیم تا نقاط ضعف دوره های گذشته را برای دوره سی و سوم برطرف کنیم و این دوره را بهتر از قبل برگزار کنیم چراکه این احتمال وجود دارد که در صورت اجرای موفق دوره سی و سوم، این تور طی یکی – دو سال آینده به سطح HC2 یا همان حرفه ای ارتقا یابد.

بهتاج گفت: برای حرفه ای شدن تور، علاوه بر برگزاری منظم و امتیازگیری مثبت از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، باید مواردی همچون پخش زنده تلویزیونی و تقویت ارتباطات رادیویی را نیز به موارد فعلی اضافه کنیم که در این صورت می توانیم شاهد ارتقای سطح تور به حرفه ای باشیم.

گفتنی است در نشست صبح امروز ستاد برگزاری تور با دستگاه های اجرایی استان که با حضور شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد، نمایندگان دستگاه های مختلف به بیان نکته نظرات و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر 97 در شش مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.

در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت کنندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد. مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد در مرحله ششم و پایانی، شرکت کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین شده را طی کنند تا چهره تیم ها و نفرات برتر مشخص شود.

 

نظر شما