معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

اساس انقلاب اسلامی، خدمت به مردم است

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۹:۳۶
کد خبر: ۷۵۷۶۷۸
اساس انقلاب اسلامی، خدمت به مردم است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی، خدمت به مردم است، گفت: همه ما باید در خدمت‌گزاری به ملتی که همواره در خدمت نظام بوده است، پیشقدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر در جلسه شورای اداری شهرستان سراب با بیان اینکه مردم ایران، همواره در لحظه های حساس و آزمون های مختلف، به خوبی امتحان پس داده اند، افزود: در شرایط کنونی دشمنان با تمام قوا برای ایجاد تقابل و دوگانگی در کشور می کوشند از این رو حفظ وحدت و انسجام ملی باید در اولویت همه گروه ها و جناح ها باشد.

وی همچنین با اشاره به انتشار برخی انتقادهای به جا و صحیح از سوی مردم در فضای مجازی گفت: مسئولان باید شرایطی فراهم کنند تا مردم نقدها و مشکلات خود را مستقیم و شفاف مطرح کرده و سپس در سریع ترین زمان ممکن برای حل آن مشکلات اقدام کنند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رتبه برتر استانی شهرستان سراب در ایجاد امنیت عمومی گفت: این مهم نشان دهنده انسجام و وحدت همه مسئولان شهرستان است و بدون شک در سایه همین امنیت، تولید و اشتغال رونق گرفته و توسعه پایدار حاصل می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 55 درصد از اهالی شهرستان سراب در روستاها ساکنند، اظهارداشت: مدیران اجرایی شهرستان باید به این قشر توجه خاصی داشته باشند.

در این آئین ضمن قدردانی از خدمات 14 ماهه علی بدرشکوهی، فرماندار پیشین سراب، ایرج ثفقی به سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز