بازدید شهردار تبریز از اجرای طرح لوپ چهارم افلاک نما

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۸:۴۳
کد خبر: ۷۵۷۶۸۶
بازدید شهردار تبریز از اجرای طرح لوپ چهارم افلاک نما
شهردار کلانشهر تبریز، از مراحل اجرایی لوپ چهارم میدان افلاک نما تبریز که توسط شهرداری منطقه دو تبریز اجرا می شود بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر،با حضور در محل اجرای لوپ چهارم میدان افلاک نما، در جریان آخرین وضعیت پروژه ، مشکلات پیش رو روند اجرایی آن قرار گرفت.

در این بازدید نحوه اتصال این لوپ به خیابان های مشرف به طرح، تملک اراضی واقع در مسیر و مسائل فنی پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است پروژه لوپ چهارم میدان افلاک نما تبریز به عنوان حلقه اتصال خیابان های دکتر حسابی به کمربند میانی و پل اتحاد ملی از پیچیده ترین و فنی ترین پروژه های عمرانی شهر تبریز به شمار می آید که به دلیل  اختلاف سطح و اختلاف کد موجود، نیازمند اتخاذ شیوه های کارشناسانه و تخصصی است. این پروژه هم اکنون در حال خاکریزی است و پیش بینی می شود طی چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

این پروژه که برای تکمیل پروژه  طرح شبدری  و تقاطع غیر همسطح میدان افلاک نما در دو باند اجرا می شود و 230 متر طول  و 20 متر عرض دارد و نقش عمده ای در  تسهیل عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی این منطقه ایفا خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز