مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد:

آغاز اجرای طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» در آذربایجان شرقی

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۰:۲۴
کد خبر: ۷۶۲۹۳۶
آغاز اجرای طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» در آذربایجان شرقی
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» در استان با حضور پژوهش‌گران، سازمان‌های مردم‌نهاد، فعالان اجتماعی و کارشناسان مسائل خانواده خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و شعبه استانی انجمن جامعه‌شناسی ایران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، رقیه صادق‌زاده در مراسم افتتاح طرح گفت‌وگوی ملی خانواده، توجه ویژه به مسائل خانواده را یکی از رویکردهای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برشمرد و بیان داشت: طرح گفت‌وگوی ملی خانواده در راستای کاهش برخی فاصله‌ها و شکاف‌های درون خانواده و درون نسل‌ها اجرا می‌شود.

وی گفت: یکی از معضلات مهم در خانواده‌ها، اختلالات ارتباطی است که امیدواریم با کمک گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، موضوع خانواده را به گفت‌وگوی ملی تبدیل کنیم.

صادق‌زاده افزود: ما نیاز به آموزش مهارت‌های زندگی داریم به طوری که اگر آموزش از سنین کم شروع شود تا حدودی معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح گفت‌وگوی ملی خانواده در اکثر استان‌ها اجرایی شده است، گفت: انجمن جامعه‌شناسی ایران در همه استان‌ها، اجرای این طرح را عهده‌دار است و مسئولیت هماهنگی، برنامه‌ریزی، پیگیری و نظارت بر اجرای آن، به دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها سپرده شده است.

صادق‌زاده با بیان اینکه این طرح در دو مرحله در استان آغاز شده است، گفت: در مرحله اول، تسهیل‌گرانی از حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی مسائل حوزه خانواده در سطح استان را رصد و آموزش‌های لازم را در زمینه تعامل در حل مشکلات طی خواهند کرد و در مرحله دوم این طرح با همت تسهیل‌گران در محلات اجرا خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز