استاندار آذربایجان شرقی:

الگوهای موفق طرح های تجاری سازی شده در RINOTEX معرفی شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۴:۰۴
کد خبر: ۷۶۳۹۳۵
الگوهای موفق طرح های تجاری سازی شده در RINOTEX معرفی شود
استاندار آذربایجان شرقی خواستار معرفی الگوهای موفق طرح های تجاری سازی شده در نمایشگاه های نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX در طول پنج نمایشگاه گذشته شد و گفت: امسال شاهد برگزار ششمین دوره از این نمایشگاه با نگاهی همه جانبه هستیم و انتظار داریم الگوهای موفق در این نمایشگاه معرفی شده و تجربیات خود را به جوانان انتقال دهند.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در نشست زون‌های تخصصی علم و فناوری، اظهار کرد: استفاده از توانمندی های داخلی یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که امسال در بحث اقتصاد مقاومتی دنبال می کنیم و این نمایشگاه می تواند ما را در رسیدن به این هدف کمک کند.

وی خاطرنشان کرد:  ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی کاری ارزشمند و  زیربنایی است که در راستای اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود. این نمایشگاه در شرایط کنونی -که در جنگ اقتصادی هستیم- ضرورت خود را نشان داده است و کم کم از سطح استانی به سطح ملی و بین‌المللی می‌رسد.

وی با تاکید بر این که با اصلاح ذهنیت و نگرش‌ها می‌توان از ظرفیت این نمایشگاه‌ها استفاده کرد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دانشگاه‌ها می‌توانند در تغییر نگرش و اصلاح ذهنیت نسبت به این موضوع، نقش مهمی را ایفا کرده و به توسعه تجاری‌سازی و فروش محصولات شتاب بیشتری ببخشند.

خدابخش با بیان این که از تمامی دستگاه‌ها انتظار داریم تا به تجاری‌سازی ایده‌های فناورانه کمک کنند، ادامه داد: وزارت دفاع مشتری خوبی برای این محصولات شده است، اما از سایر دستگاه‌ها نیز انتظار داریم تا از این محصولات استفاده کنند.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی  RINOTEX2018   آبان ماه سالجاری از 10 تا 14 آبان ماه و با حضور۱۷ زون تخصصی فناوری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

 

 

نظر شما