مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی:

تکریم خانواده‌های شهدا فرهنگ مقاومت را زنده می‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۹:۳۵
کد خبر: ۷۶۴۳۲۷
تکریم خانواده‌های شهدا فرهنگ مقاومت را زنده می‌کند
مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: شهدا، طلایه‌داران و پرچم‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تکریم خانواده‌های آن‌ها وظیفه مسئولان است. تکریم خانواده‌های شهدا فرهنگ مقاومت را زنده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید محمدحسن آل هاشم مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی در دیدار از خانواده‌های معظم شهدای عشایر کلیبرگفت: خانواده‌های معظم شهدا فرزندانی را تربیت‌کرده‌اند که ادامه‌دهنده مکتب عاشورا بوده‌اند و برای دفاع از حق از جان و مال و فرزندان خود گذشتند.

وی ادامه داد: هر مسئولی امروز در نظام جمهوری اسلامی باید خودش و صندلی مسئولیت و ریاستش را مرهون خون پاک شهدا بداند و به ساحت مقدس آنان و خانواده بزرگوارشان ادای احترام کند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: شهدا، طلایه‌داران و پرچم‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تکریم خانواده‌های آن‌ها وظیفه مسئولان است.

یادآوری می‌شود؛ به مناسبت روز روستا و عشایر مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی به‌اتفاق بخشدار بخش آبش احمد ، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی ، رئیس بنیاد شهید کلیبر با خانواده های شهدای عشایربخش آبش احمد کلیبر دیدار و با اهدای لوح تقدیر از ایثارگری آنان تجلیل کرد.

 

نظر شما