معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت نظارت جدی بر فعالیت مساجد شبانه‌روزی در سطح استان

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰:۱۷
کد خبر: ۷۶۴۷۱۱
ضرورت نظارت جدی بر فعالیت مساجد شبانه‌روزی در سطح استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، خواستار نظارت دقیق و جدی بر فعالیت مساجد شبانه‌روزی در سطح استان شد و گفت: فعال بودن مساجد شبانه‌روزی در مراکز مهم و حساس گردشگری و پرتردد باید به‌عنوان یک اولویت موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،علی جهانگیری در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان اظهار کرد: از دیرباز مساجد توسط هیئت‌امنا و به همت خیرین عزیز اداره می‌شد و امروز نیز باید با کمک گرفتن از خیرین و بزرگان هر منطقه و محله،  مساجد به‌صورت مردمی اداره شود تا خدای‌نکرده شاهد فرد محور شدن اداره کرد مساجد نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کرد مردمی مساجد باعث پایداری و تأثیرگذاری عمیق آن در مسائل اجتماعی و فرهنگی است و این مهم با مردمی بودن آن محقق می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت و وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی و داخل شهرها گفت: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه طی جلسه آتی جمع‌بندی گزارش‌ها بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از آخرین وضعیت  مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی  و شهری را ارائه کنند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

وی تجهیز مساجد به وسایل گرمایشی را نیز یادآور شد و گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما تامین گرمایش مساجد شبانه روزی در حد امکان باید در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز