مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

شعار چهل سال ورزش،چهل سال افتخار محور برنامه های هفته تربیت بدنی است/ ۵۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال تجهیز می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۴:۳۴
کد خبر: ۷۶۵۰۱۶
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به شعار هفته تربیت بدنی گفت : چهل سال ورزش چهل سال افتخار شعاری است که امسال برای هفته تربیت بدنی در نظر گرفته شده است که برنامه های این هفته با همکاری تمامی نهاد های مرتبط دولتی و مردمی از جمله هیئت های ورزشی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری عناوین روزهای هفته تربیت بدنی گفت: روز پنج شنبه 26 مهرماه – ورزش،اخلاق و فرهنگ عاشورایی- با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،زیارت گلزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،تجلیل از مقام شامخ شهدای ورزشکار،جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا،تکریم پیشکسوتان و چهره های اخلاق مدار و مروج ارزش ها در ورزش نامگذاری شده است.

وی ادامه داد:جمعه 27 مهرماه – ورزش، خانواده، نشاط اجتماعی –اجرای برنامه های ورزش همگانی،پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری همگانی و سایر فعالیت های مشابه با مشارکت گسترده آحاد و اقشار مردم در شهرها و بخش ها و روستاهای استان برگزار می شود. همچنین شنبه 28 مهرماه – ورزش، جوان، تربیت و پویایی- ورزش دانش آموزی، ورزش دانشجویی، ورزش طلاب حوزه علمی های علمیه نامگذاری شده است.

بهتاج از توجه ویژه به ورزش بانوان نیز خبر داد و گفت یکشنبه 29 مهرماه- ورزش و تندرستی مادران،بانوان و دختران-مشارکت گسترده بانوان در فعالیت های ورزشی با هدف توسعه ورزش بانوان و ارتقا نشاط و تندرستی را شاهد خواهیم بود و دوشنبه 30 مهرماه – ورزش، امید، همدلی و همزبانی- ورزش جانبازان و معلولین،نابینایان و کم بینایان،ناشنوایان و بیماران خاص مورد توجه قرار دارند.

وی ادامه داد سه شنبه 1 آبان ماه-ورزش ،آگاهی بخشی جامعه و سلامت شهروندان – ویژه باشگاه های ورزشی،کانون های تندرستی و نشاط با محوریت بازدید از باشگاه های بخش خصوصی برگزار می شود و چهارشنبه 2 آبان – ورزش،روستا و طبیعت – را توجه ویژه به ورزش روستایی و عشایری وبازی های بومی و محلی را از برنامه های ویژه این روز نام برد.

وی همچنین با تاکید بر توجه به داشته های توانمندی های ورزشی در استان گفت : جوانان ما با کسب چندین مدال در بازی های آسیایی خوش درخشیدند و این داشته ها را نباید دست کم گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر توجه به ورزش همگانی و روستایی گفت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال ۵۰ خانه ورزش روستایی را تجهیز کنیم و این اقدام بدون شک در بحث ورزش روستایی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بهتاج همچنین اشاره ای نیز به توجه به زیر ساخت های ورزشی داشت و گفت: خوشبختانه امسال ما توانستیم بودجه عمرانی ملی  را که بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان بود جذب کنیم و ریالی برگشتی نداشتیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز