استاندار در گفت و گوی اختصاصی با برنا خبر داد:

آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۰:۴۶
کد خبر: ۷۶۷۱۲۹
آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور
استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین اطلاعات موجود استان آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در سطح کشور قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر مجید خدابخش ضمن تشریح آخرین وضعیت استان در جذب تسهیلات اشتغال گفت: آذربایجان شرقى در طرح اعطاى تسهیلات اشتغال فراگیر که شامل واحدهاى صنعتى ، تولیدى،کشاورزى و خدماتى در تمام مناطق جغرافیاى استان اعم از مناطق شهرى و روستایى و شهرک‌های صنعتى می‌شود توانسته است با تصویب ١٩٦ طرح تولیدى اشتغال‌زا به مبلغ بیش از ٤ هزار میلیارد ریال رتبه اول کشورى را در این طرح کسب کند.

وی با تأکید بر توجه به اجرای دقیق برنامه اشتغال فراگیر در سطح استان گفت: برنامه اشتغال فراگیر متمرکز بر توانمندسازی بنیه اقتصادی کشور از منظر تولید و بازار کار است که باقدرت در استان در حال اجرا است.

خدابخش اظهار کرد: سیاست‌های ملاحظاتى و طرح‌های اشتغال‌زای دستگاه‌های اجرایى و نهادهاى حمایتى و عمومى غیردولتی همسو با توسعه اقتصادی است که همه خود را موظف به اجرای دقیق این سیاست‌ها می‌دانیم و در همین راستا در استان آذربایجان شرقى پس از ابلاغ آیین‌نامه‌های مربوطه به هرکدام از طرح‌های اشتغال‌زا اقدام‌های عملیاتى و کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل و با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف آن‌ها اقدام شد.

وى خاطرنشان کرد: امیدواریم به همت کارآفرینان و بخش خصوصى توانمند این استان و استمرار همکارى بانک هاى عامل در این طرح‌ها شاهد استمرار این جایگاه تا اتمام نهایى طرح باشیم.

خبرنگار: بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز