در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز صورت گرفت؛

تصویب تغییر تعرفه عوارض تابلوهای مشاغل و تبلیغاتی

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۷۰۱۵۴
تصویب تغییر تعرفه عوارض تابلوهای مشاغل و تبلیغاتی
در جلسه شورای شهر، عوارض استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و مشاغل، برگشتی از کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دراین جلسه شورای شهر تبریز لایحه شهرداری تبریز در خصوص اصلاح بندهایی از تعرفه عوارض محلی، مرتبط با تبلیغات مشاغل و اشخاص، مطرح و با تغییراتی به تصویب رسید.

در بررسی این لایحه که در جلسه گذشته شورا ناقص مانده بود، عوارض تلویزیون های شهری، تابلوهای روان، بیلبوردهای شخصی، بالن های ایستاده، تابلوهای پشت بام و تبلیغات روی خودرو تعیین شد.

بر این اساس تغییر ضریب ثابت در فرمول تعیین عوارض استفاده از تلویزیون های شهری مورد استفاده در مشاغل از 70 به 50 و تابلوهای روان با همان کاربری در مشاغل از 70 به 40 به تصویب شورای شهر رسید. همچنین تغییر ضریب ثابت بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در املاک اشخاص در صورت مجاز بودن از 70 به 40 و در صورت غیر مجاز بودن از ضریب 100 به 70 تصویب شد.

اعضای شورای شهر در خصوص بالن های ایستاده تبلیغاتی با تغییر فرمول محاسبه عوارض به ترتیب حذف عدد پی(3.14) و استفاده از ضریب 1/2 به عنوان ضریب ثابت و تغییر Q به 0.1 موافقت کردند.

در خصوص تابلوهای پشت بام نیز اعضای شورا ضریب ثابت نصب بیلبوردهای روی پشت بام تا 6 مترمربع را از 20 به 10، تابلوهای تا 11 متر مربع را از 30 به 12 و تابلوهای 20 متری و بالاتر از 24 به 15 تغییر دادند. در خصوص تبلیغات روی خودرو که با پیشنهاد اعضای کمیسیون در لایحه افزوده شد، برای تبلیغات یک ماه روی خودروهای سنگین مبلغ 900 هزار تومان، خودروهای نیمه سنگین 600 هزار تومان، و خودروهای سبک 300 هزار تومان تعیین شد.

شایان ذکر است؛ این تغییر عوارض پس از تایید در فرمانداری قابلیت اجرا خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز