نماینده مردم شبستر در مجلس:

در مقابل تحریم ها زانو نمی زنیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۷:۲۲
کد خبر: ۷۷۱۶۱۴
در مقابل تحریم ها زانو نمی زنیم
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه ربع رشیدی نشان داده که ما در مقابل تحریم‌ها زانو نمی‌زنیم، گفت: رینوتکس شکارچی فرصت‌ها برای صنعت، تولید، بخش خصوصی و دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معصومه آقاپور در بازدید از ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی گفت: به مدیران و متولیان امر که با همت خود توانستند این نمایشگاه را سرپا نگه دارند، تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به هزینه‌‌ی بخش خصوصی برای برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی، بیان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که همت مردم در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی همواره می‌تواند جلوتر از تصمیمات دولت در این عرصه باشد.

آقاپور تاکید کرد: ما از بخش خصوصی تقاضا داریم که پیوند دهنده سه راس مثلث طلایی صنعت، دانش بنیان و تولید باشند.

این نماینده مجلس در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی نیز گفت: این نمایشگاه در شمال غرب کشور به یک برند تبدیل شده و امسال نیز از ۲۹ استان و شش کشور در این نمایشگاه حضور دارند، اما هنوز با آن هدف مشخص شده و ایده‌آل فاصله داریم، معتقدم هیچ‌گاه نباید به حداقل ها قانع باشیم.

وی تصریح کرد: هنوز نتوانستیم در برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی به نمره مطلوب دست یابیم که عوامل داخلی و خارجی در این زمینه تاثیرگذار هستند.

ششمین نمایشگاه نوآوری  و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 از 10 تا 14 آبان ماه از ساعت 15 تا 21  در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

نظر شما