در جلسه مشترک با پلیس راهور مطرح شد؛

اجرای شبانه روزی عملیات ساماندهی مسیر و ایستگاه هایBRT/ تقدیر از راهور برای کاهش ترافیک مسیر جانبی

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۷۱۶۴۷
اجرای شبانه روزی عملیات ساماندهی مسیر و ایستگاه هایBRT/ تقدیر از راهور برای کاهش ترافیک مسیر جانبی
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از تسریع و اجرای شبانه روزی عملیات اصلاح زیرسازی و روسازی ایستگاه هایBRT خبر داد و گفت: ایجاد بار ترافیکی در حین اجرای پروژه ها و عملیات عمرانی طبیعی است و سعی داریم با تعامل بیشتر با پلیس راهور این مشکل را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک شریفی در جلسه مشترک با پلیس راهور ضمن تشکر از همکاری و ایجاد تعامل بیشتر با شهرداری تبریز، افزود: ضرورت دارد راهکارهای رفع بار ترافیکی در تمامی عملیات عمرانی بکارگیری شود.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان تبریزی اظهار داشت: همکاری شهروندان و کاهش سفر در مسیر جانبی BRT باعث شده تا معضلات ترافیکی تا حدود زیادی رفع شود.

شریفی تصریح کرد: اجرای عملیات عمرانی و‌بهسازی همزمان ۴ ایستگاه در این مسیر و در کمترین زمان و نزدیک به 10 روز خود رکورد تازه ای است که در سایه تلاش های شبانه روزی و بدون وقفه معاونت فنی و اجرایی، مدیران و ناظران سازمان و حمایت های شهردار کلانشهر تبریز و معاونت عمرانی بوقوع پیوسته است.

شریفی در پایان با اشاره به مشکلات زیرسازی و روسازی مسیرها و ایستگاه‌های BRT ادامه داد: تلاش ما در مجموعه سازمان عمران بر این است که در کمترین زمان و طی چند روز آتی ایستگاه‌های بهسازی شده را بازگشایی و در فرصت باقیمانده از فصل عمرانی ۴ ایستگاه دیگر در این مسیر را تخریب، بهسازی و مناسب سازی کنیم.

گفتنی است؛ مدیرعامل و معاونین سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تبریز با سرهنگ ناموران فرماندهی راهور استان و جانشین راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز در این جلسه حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز