دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX خبر داد:

آغاز مرحله دوم داوری طرح های حاضر در جشنواره ربع رشیدی / راه یابی ۱۱۴طرح به مرحل دوم ارزیابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۶:۱۸
کد خبر: ۷۷۱۷۳۲
آغاز مرحله دوم داوری طرح های حاضر در جشنواره ربع رشیدی / راه یابی ۱۱۴طرح به مرحل دوم ارزیابی
دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی2018 RINOTEX از آغاز مرحله دوم داوری طرح های حاضر در جشنواره ربع رشیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر فرزین مقدم اظهار کرد: مرحله نخست داوری از طریق سامانه نرم افزاری یکپارچه انجام گرفته است که در این مرحله نزدیک به 300 طرح توسط بیش از 120 داور از سراسر کشور طرح های ارجاع داده شده را براساس شاخص های تعیین شده مورد سنجش قرار داده اند.

وی ادامه داد: با پایان مرحله اول برای کلیه طرح های ارزیابی شده نمراتی در سامانه درج شده است وتعداد طرح های شرکت کننده که حایز رتبه های بالا بودند به مرحله دوم راه یافته اند.

وی از راه یابی تعداد 114طرح به مرحله دوم ارزیابی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرحله از ارزیابی، طرح ها به صورت حضوری و در محل نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی2018 RINOTEX با اشاره به مهمترین مولفه های تاثیر گذار در بررسی طرح ها گفت: نوآورانه بودن فناوری، سطح فناوری، پیچیگدگی فناوری، نحوه دسترسی به فناوری، تیم اجرائی و مدیریتی و تخصص صاحبان فناوری، داشتن طرح تجاری سازی، قابلیت های تجاری سازی و فروش و صادرات محصول نهائی و مواردی ازاین قبیل از جمله شاخص های مهم ارزیابی طرح ها است.

ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 از 10 تا 14 آبان ماه از ساعت 15تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز دایر بوده و بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز