فرماندار شهرستان تبریز اعلام کرد:

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در اولویت فرمانداری قرار دارد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۶:۳۹:۳۳
کد خبر: ۷۷۲۴۷۲
حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در اولویت فرمانداری قرار دارد
فرماندار تبریز با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در اولویت فرمانداری قرار دارد، اعلام کرد: شعار نمی‌دهیم، بلکه می‌خواهیم به طور جدی از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علیار راستگو در بازدید از ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی گفت: نمایشگاه در زمینه دانش و فناوری بوده که نه تنها برای تبریز بلکه برای استان و کشور مزایایی دارد.

وی در خصوص طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه ربع رشیدی، بیان کرد: از اقصی نقاط کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و طرح‌هایی به روز و متناسب با علم و دانش به همراه فناوری‌های جدید عرضه شده است.

 راستگو در پاسخ به این سوال که آیا کمیته اقتصاد دانش بنیان در سطح شهرستان تبریز تشکیل شده است؟، بیان کرد: در حال حاضر در ششمین دوره نمایشگاه ربع رشیدی، حدود ۷۰۰ طرح از شهرستان تبریز ارائه شده و یکی از اولویت‌های کاری بنده توجه به اقتصاد دانش بنیان است.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای با رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مقرر شد فعالیت‌های جدید در راستای حمایت از فناوری و شرکت‌های دانش بنیان انجام دهیم.

ششمین نمایشگاه نوآوری  و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 از 10 تا 14 آبان ماه از ساعت 15 تا 21  در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز