معاون وزیر دفاع:

حمایت وزارت دفاع از فناوری‌های بدیع و نوظهور

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۲:۴۲
کد خبر: ۷۷۳۱۱۹
حمایت وزارت دفاع از فناوری‌های بدیع و نوظهور
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با بیان اینکه وزارت دفاع در بهره برداری از فناوری داخلی همیشه پیشگام بوده است، اظهار داشت: وزارت دفاع از فناوری‌های بدیع و نوظهور حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فرهاد امیری ‌در آیین اختتامیه نمایشگاه تجاری سازی ایده‌های فناورانه ربع رشیدی RINOTEX 2018 اظهار کرد: وزارت دفاع در طرح جدید خود، به صورت شراکت راهبری با دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، پیمانکاری را به شراکت تبدیل کردیم.

وی  با تاکید بر اینکه وزارت دفاع در بهره‌برداری از توان داخلی پیشگام بوده است، اظهار داشت: بازدید از نمایشگاه رینوتکس و دانشگاه تبریز زمینه مساعد همکاری‌های وزارت دفاع و نخبگان آذربایجان شرقی را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه علم و فناوری علاوه بر تولید ثروت، برای کشور «اقتدار» ایجاد می‌کند افزود: در مسیر توسعه علم و فناوری حلقه‌های مفقوده‌ای داریم که نتوانستیم به اندازه سیستم پیشرویِ دفاعی، از نخبگان فناور استفاده کنیم.

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه در تجاری‌سازی فناوری در کشور با مشکل مواجه هستیم و فناوری‌های ما در سطح مقالات علمی و کارهای آزمایشگاهی باقی می‌ماند، خاطر نشان کرد: یکی از روش‌های حل این مشکل، نمایشگاه‌هایی مانند رینوتکس است.

امیری با بیان اینکه در قالب شراکت راهبردی، 60 پروژه با دانشگاه‌های کشور داریم، گفت: آذربایجان شرقی با 8 طرح فعال بیشترین پروژه بین استان‌ها در حال اجرا دارد.

وی ادامه داد: در گام اول فناویی های مرتبط با وزارت دفاع در اولویت استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری این وزارت قرار دارند و در اولویت بعدی، سایر فناوران برتر مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز