امروز؛

استاندار آذربایجان شرقی از دو واحد تولیدی و صنعتی بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۲:۰۶
کد خبر: ۷۷۴۰۳۳
استاندار آذربایجان شرقی از دو واحد تولیدی و صنعتی بازدید کرد
استاندار آذربایجان شرقی از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهر سردرود و شهرک صنعتی شهید رجایی تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در جریان بازدید از واحد گلخانه‌ای کشت زعفران در شهر سردرود، با اشاره به ارزش افزوده و اشتغال موجود در این صنعت، گفت: ارائه تسهیلات مورد نیاز برای کشت محصولات گلخانه‌ای به دلیل درآمد مناسب و کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی ضروری است.

وی همچنین با اشاره به فواید کشت دو محصول زعفران و گل محمدی در آذربایجان شرقی، گفت: فرآوری این محصولات و استفاده از آنها در صنعت عطر و ادکلن نیز ارزش افزوده بسیار بالایی ایجاد می‌کند.

خدابخش همچنین با تاکید بر مدیریت مصرف آب در کشاورزی و رعایت الگوی کشت، بیان کرد: در حوزه‌های مختلف به خصوص کشاورزی باید نسبت به مصرف آب توجه شود که در کشت زعفران این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: الگوی کشت متناسب برای احیای دریاچه ارومیه باید مورد توجه جدی متولیان و کشاورزان قرار گیرد و نباید محصولات کشاورزی با نیاز آبی بالا را کشت کنند.

وی همچنین یادآور شد: بسته‌بندی محصولات و تولیدات مختلف کشاورزی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا برای افزایش بازار فروش محصولات تاثیر بسزایی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از شرکت صنایع صبح پارلار آسیا تولیدکننده بردهای الکترونیک در شهرک صنعتی شهید رجایی تبریز بازدید کرد.

این شرکت با تجربه 16 ساله، به عنوان بزرگترین تولید کننده سیستم‌های الکترونیکی لوازم خانگی در کشور شناخته شده و با تکیه بر نیروهای متخصص دانشگاهی و کارآمد خود توانسته است بیش از 50 نوع محصول الکترونیکی در زمینه‌های مختلف مانند سیستم های کنترلر و نمایشگر لوازم خانگی، اتوماسیون‌های صنعتی و خودروسازی طراحی و تولید کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز