شهردار تبریز خبر داد:

ایجاد زیرساخت‌های طرح ترافیک توسط شهرداری تبریز/ سهم شهرداری از جرایم راهور وصول نشده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۳:۱۶
کد خبر: ۷۷۴۶۰۶
ایجاد زیرساخت‌های طرح ترافیک توسط شهرداری تبریز/ سهم شهرداری از جرایم راهور وصول نشده است
شهردار کلان‌شهر تبریز اعلام کرد: با تلاش های همکاران واحدهای مختلف این مجموعه، زیرساخت های لازم جهت اجرای طرح ترافیکی در تبریز آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای شهر اظهار کرد: در بحث کنترل ترافیک، تلاش های مهمی از جمله طرح LEZ در تبریز صورت گرفته و زیرساخت های لازم نیز در جهت اجرای طرح ترافیکی آماده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سهم شهرداری تبریز از جرایم نقدی راهنمایی و رانندگی وصول نشده است، افزود: شهرداری در راستای کاهش آلودگی هوا در سال اخیر اقدامات خوبی از جمله معاینه فنی و ایجاد زیرساخت های موجود صورت داده اما متأسفانه سهم شهرداری از جرایم راهنمایی و رانندگی پرداخت نشده که در این راستا نیازمند پیگیری شورای شهر هستیم.

شهردار تبریز در ادامه بر ضرورت پیگیری اعضای شورای شهر در جهت تحقق وعده های دولت در خصوص پرداخت بدهی تأکید کرد و گفت: شورای شهر در خصوص پرداخت مطالبات سازمان قطار شهری، اتوبوسرانی و مسائل حمل و نقل اقدامات لازم را صورت دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه برای هر ایستگاه مترو در تبریز، ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه پرداخت می شود، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۴۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری تبریز به سازمان قطار شهری اعتبار پرداخت شده و تا پایان امسال نیز در کل ۲۰۰ میلیارد تومان به متروی تبریز اعتبار پرداخت می شود.

وی همچنین ادامه داد: شهرداری تبریز اگر لازم باشد سایر پروژه‌ها را تعطیل می کند و مترو را با تمام توان پیش می برد.

شهین‌باهر در ادامه با بیان دولت سهم کامل خود را پرداخت نکرده، ادامه داد: با پولی که دولت پرداخت کرده، تنها یک ششم یک ایستگاه مترو تبریز قابل اجراست، این درحالی است تاکنون سهم دولتی و حتی مجوز فروش اوراق از سوی دولت صادر نشده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است که قطار شهری تبریز به ایستگاه لاله برسد، ادامه داد: اگر تسهیلات هر چه سریع تر به متروی شهری تبریز واریز نشود، این مبلغ با توجه به شرایط اقتصادی جامعه افزایش خواهد یافت و این مسئله به نفع شهر و شهروندان نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: شهرداری تبریز بر تمامی پروژه‌ها نظارت دارد و هر دو هفته یکبار، گزارشاتی را به تمامی اعضا شورا ارسال می کند.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه روزانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در تبریز توزیع می شود، اظهار کرد: حتی توزیع آسفالت نیز از طریق سیستم UTM نیز قابل ردیابی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز