معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی:

جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشتازان همکاری با سازمان ملل بوده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۳:۵۴
کد خبر: ۷۷۵۲۹۸
جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشتازان همکاری با سازمان ملل بوده است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: بعد از 73سال از تاسیس سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران در تعامل با دنیا و قبول همکاری های متقابل یکی از پیشتازان بوده و همیشه در این زمینه فعال بوده و از همکاری های سازمان ملل بهره گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر در آئین افتتاح نمایشگاه عکس «اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد» در گالری مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز، اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم و نیاز به همکاری های جمعی ایران به عنوان باسابقه ترین کشورها در بنیانگذاری سازمان ملل همکاری داشته است.

 

وی ادامه داد: اکنون نیز ایران با استقامت ملی حقانیت خود را به جهانیان اثبات کرده است.

 

وی افزود: عکس ها و اسناد این نمایشگاه، مصداق خوبی برای همکاری ایران با سازمان ملل و حقاینت صلح طلب بودن ایران است.

 

شهرتی فر بیان کرد: همانطور که ایران برای اثبات حقاینت به اسناد نیازمند است و این تصاویر و اسناد بهترین مدرک برای همکاری های متقابل با سازمان ملل بوده و این سازمان بین المللی همواره در کشورمان در حوزه های بهداشت، آموزش، اقتصادی و سیاسی فعالیت کرده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران نیز در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه 73 سال همکاری بی بدیل میان سازمان ملل متحد و ایران را نشان می دهد.

 

«ماریا دوتسنکو» اظهار داشت: مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد از همکاری خود با خبرگزاری جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قدردانی می کند که با همیاری یکدیگر توانسته ایم این نمایشگاه منحصر به فرد از عکس ها و اسناد تاریخی را که شامل لحظات ویژه تاریخی و غنی از مشارکت سازمان ملل متحد و ایران است، در معرض دید عموم قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز