معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

تجار استان ظرفیت‌های منطقه آزاد چابهار را در صادرات به هند و پاکستان جدی بگیرند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۸:۵۸
کد خبر: ۷۷۵۹۴۹
تجار استان ظرفیت‌های منطقه آزاد چابهار را در صادرات به هند و پاکستان جدی بگیرند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در کشور در راستای توسعه صادرات گفت: منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار به‌عنوان یکی از مناطق آزاد هفت‌گانه کشورمان می‌تواند در بحث صادرات به کشورهای هند ، چین و پاکستان مفید باشد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،علی جهانگیری در نشست تخصصی مدیران منطقه آزاد چابهار و فعالان اقتصادی استان اظهار کرد: با توجه به جایگاه برجسته استان آذربایجان شرقی در بحث صنعت و تولید ما می‌توانیم در منطقه تجاری چابهار نیز نقش قابل‌توجهی را به خود اختصاص دهیم.

وی با اشاره به بازار میلیونی کشورهای هند و چینی خاطرنشان کرد: چابهار به‌عنوان بندری اقیانوسی می‌تواند مسیر مناسبی برای انتقال، ترانزیت و صادرات محصولات تجار استان ما باشد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت همکاری بین بخشی بین مناطق آزاد کشور گفت: ارتباط تنگاتنگ منطقه آزاد ارس و چابهار بدون شک خواهد توانست به‌عنوان رابط محکمی بین تجار دو منطقه باشد ازاین‌رو ما از گسترش ارتباطات این دو منطقه نیز استقبال می‌کنیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به بحث تحریم‌ها و معاف بودن بخشی از این منطقه چابهار در این خصوص نیز انتظار داریم مشاوره‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های این منطقه به تجار استان داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز