معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز:

شهرداری تبریز مصمم به ایجاد پارک اختصاصی بانوان است

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۷۶۲۱۴
شهرداری تبریز مصمم به ایجاد پارک اختصاصی بانوان است
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در جریان بازدید از مراکز فرهنگی ویژه بانوان تهران گفت: شهرداری تبریز مصمم به ایجاد پارک اختصاصی بانوان بدون مشرف، با همه امکانات اجتماعی وسلامتی با الگوگیری از پارکهای بانوان تهران و شهربانو است .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت : در کنار ایجاد خانه‌های سلامت و فرهنگسراها  توسعه زیرساخت‌های تفریحی وورزشی بانوان نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های سلامتی شهروندان خواهد داشت.

در این بازدید حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز بهه مراه شهردار منطقه دو تبریز و مدیر عامل سازمان سیما و منظر و مدیران امور بانوان و امور اجتماعی ضمن بازدید از مراکز فرهنگی ویژه بانوان تهران و شهر بانو در جریان فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در این مراکز قرار گرفتند.

گفتنی است، بازدید ازبوستان پردیس بانوان، مجموعه مادر وکودک منطقه 15 ،سرای محله رضویه، مرکز مهارت آموزی و کارآفرینی بانوان خود سرپرست، مرکز کارآفرینی بهبود یافتگان و نشست با شهرداری منطقه 15 در شهربانو از برنامه های این سفر دو روزه در جهت تبادل تجربیات اجرایی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز