شهردار تبریز:

با تمام توان، آماده تامین منابع مالی مترو هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۸:۵۵
کد خبر: ۷۷۶۲۲۵
با تمام توان، آماده تامین منابع مالی مترو هستیم
ایرج شهین باهر گفت: برای مهمترین پروژه شهر نمی توانیم منتظر بمانیم، لازم هم باشد پروژه های دیگر را تعطیل می کنیم تا مترو اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهردار تبریز با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان به صورت نقد به پروژه مترو تزریق کرده‌ایم، گفت: ۶۰ میلیارد تومان نیز به صورت غیرنقدی آماده واگذاری است. او خاطر نشان کرد: بدین ترتیب مجموع پرداختی امسال شهرداری تبریز تا به امروز ۲۰۰ میلیارد تومان است و اگر لازم باشد بیشتر هم هزینه و تامین خواهیم کرد.

او تاکید کرد: شهرداری با تمام توان آماده تامین منابع مالی برای مترو است و به مردم قول می دهم در این دوره شهرداری، پروژه مترو تعطیل نخواهد شد و حتی اگر لازم باشد بقیه پروژه ها را تعطیل می کنیم تا پروژه مترو تکمیل شود.

شهین باهر نیمی از هزینه‌های طرح قطار شهری تبریز را مربوط به دولت دانست و تاکید کرد: تاکنون دولت سهم خود را به طور کامل پرداخت نکرده و باید اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نمایندگان محترم مجلس به ما کمک کنند تا بتوانیم سهم دولت را به طور کامل اخذ کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه در خط ۲ درحال ساخت هشت ایستگاه هستیم که هر کدام از ایستگاه ها ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد، گفت: با ۲۰ میلیاردی که دولت امسال پرداخت کرده، تنها می شود یک ششم یک ایستگاه را ساخت.

او ادامه داد: البته ما منتظر نخواهیم ماند، نمی توانیم منتظر بنشینیم و مهمترین پروژه شهر را تعطیل کنیم تا گشایشی رخ دهد، بعد مترو ساخته شود.

ایرج شهین باهر گفت: در بسیاری از کلان‌شهرها پروژه مترو تعطیل است ولی ما با تمام توان متروی تبریز را پیش می بریم و خواهیم برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز