جزئیات آتش سوزی در کارگاه تولیدی کفش در تبریز

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۲:۰۵
کد خبر: ۷۷۶۲۲۷
جزئیات آتش سوزی در کارگاه تولیدی  کفش در تبریز
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از وقوع آتش سوزی در کارگاه تولیدی تکسون کفش در منطقه مایان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان شرقی، محمد قلی‌زاده در تشریح این خبر گفت: عصر امروز طی گزارش شهروندان به سازمان آتش نشانی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی تکسون کفش در مایان، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند و این آتش سوزی با واکنش سریع آتش نشانان مهار و اطفاء شد.

 

 وی افزود: در این حادثه، تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های 13 و 16 به همراه یک دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام و بلافاصله عملیات اجرایی اطفاء حریق این حادثه را آغاز کردند.

 

وی ادامه داد: این آتش سوزی از قسمت کوره حرارتی کارگاه شروع و به شدت در حال سوختن و سرایت به سایر قسمت‌های کارگاه بود که تیم‌های علملیاتی حاضر، این آتش سوزی را در لحظات اولیه بروز حریق مهار کردند.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه در این آتش سوزی صدمات جانی وجود نداشت، افزود: این حادثه موجب وارد آمدن خساراتی به مقداری از اجناس و قسمت‌هایی از کارگاه شده بود که مهار حریق در لحظات اولیه، مانع از گسترش حریق و خسارات بیشتر شد.

 

نظر شما