امام جمعه تبریز:

امریکا از شکست زود هنگام حربه تحریم ها هراسان است

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۷۶۴۷۳
امریکا از شکست زود هنگام حربه تحریم ها هراسان است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با تاکید بر همدلی و همراهی ملت ایران برای مقابله با دشمنی های امریکا گفت ادبیات سخیف مقامات آمریکا در تهدید ملت ایران، نشان دهنده هراس آن‌ها از شکست زود هنگام حربه تحریم‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به عدم همراهی اروپا با امریکا در بحث تحریم ها اظهار کرد: صدور بیانیه اتحادیه اروپا در مخالفت با تحریم‌ها نشان داد که مرحله اول سناریوی کاخ سفید شکست خورده است.

وی افزود:  ملت ایران اسلامی نشان دادند که حربه های امریکا تاثیری ندارد و بی‌اعتنایی مردم به دعوت آمریکا برای ایجاد اغتشاشات پاسخی در بر نداشت و مردم قرمان ایران مصمم به گذر این مرحله هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور میلیونی ایرانیان در عزاداری اربعین حسینی گفت:  حضور با شکوه مردم ایران در عزاداری اربعین حسینی قابل تقدیر است.

وی با انتقاد از برخی نا هماهنگی ها در نحوه ارائه ارز به زائرین در کربلا گفت: مسئولان بانک مرکزی باید پاسخگوی عزت زائران ایرانی به دلیل نحوه ارائه ارز باشند

حجت الاسلام آل هاشم، با اشاره به هفته بسیج و ضرورت توجه به تمام جوانب این موضوع  اظهار کرد: اهمیت دادن به فرهنگ بسیجی وظیفه همه ما است، ایمان، اخلاص، دغدغه‌مند، خط شکن، آرمان‌گرا، تکلیف‌ گرا، واقع‌بین، منظم و قانون‌گرا بودن از ویژگی‌ بسیجیان بوده و بسیجیان همانقدر که در بعد نظامی موفق بوده، در جهاد علمی نیز موفق هستند.

گفتنی است؛ در نماز جمعه این هفته، زهرا ساعی - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی پیش از شروع خطبه‌ها، سخنرانی کرد.

ساعی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع دریاچه ارومیه اظهار کرد: نمایندگان استان از هر فرصتی برای حل و فصل و پیگیری بحران خشکی دریاچه ارومیه استفاده می‌کنند.

وی با انتقاد از عدم تخصیص بودجه مورد نیاز احیای دریاچه ارومیه گفت: متاسفانه اعتبارات  مورد نیاز تخصیص نمی‌یابددر حالی که خشک شدن دریاچه ارومیه تاثیرات زیست محیطی در بیش از یک سوم ایران خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اذرشهر واسکو، با اشاره به معضلات اجتماعی و تعامل نمایندگان مجلس با نهادهای متولی در کاهش این آسیب ها گفت: طلاق از جمله آسیب‌های نوظهور بوده و تقویت استحکام خانواده برای ما بسیار مهم است، از این رو در مجلس فراکسیون خانواده را تشکیل داده‌ایم، در صورت بررسی می‌بینیم که تغییر سبک زندگی از عمده دلایل افزایش آمار طلاق در جامعه است.

وی با بیان این که تعداد معتادان در استان ما در مقایسه با ۳۰ استان دیگر، کم‌تر بوده و ما بیست و هشتیمن استان از این نظر هستیم، اظهار کرد: خوشبختانه ما معتاد متجاهر در استان نداریم، اما جای کار و تلاش بیش از این است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز