معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

ابلاغ آزمایشی شیوه نامه درجه بندی واحد های صنفی نانوایی استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۳:۴۸
کد خبر: ۷۷۶۶۲۵
ابلاغ آزمایشی شیوه نامه درجه بندی واحد های صنفی نانوایی استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از ابلاغ شیوه نامه درجه بندی واحد های صنفی نانوایی استان به صورت آزمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه تخصصی آرد و نان استان با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت نان تولیدی گفت: این شیوه نامه باهدف ساماندهی و درجه بندی کیفی واحدهای صنفی نانوایی و به منظور بهبود کیفیت و ارتقا سطح سلامت جامعه، افزایش سطح رضایتمندی مردم، کاهش ضایعات نان، استاندارد سازی لوازم و ابزار کار و ساماندهی قیمت نان های عرضه شده عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تا بهمن ماه این شیوه نامه به صورت آزمایشی وبا  درجه بندی نانوایی ها از یک تا 3 انجام می شود وبعد از بررسی کلی طرح در سطح استان اجرایی خواهد شد.

وی از ارائه مشوق های خاص به نانوایی های درجه یک خبر داد و گفت: در حال حاضر تصمیمی برای افزایش قیمت نان در این طرح گرفته نشده است اما مشوق های لازم  از جمله افزایش سهمیه ماهانه آرد برای واحدهای صنفی یارانه ای، اصلاح قیمت برای واحد های صنفی آزاد پز، معرفی برای استفاده تسهیلات بانکی پیش بینی شده است که جزئیات نحوه ارائه آن در طول طرح نهایی شده و اطلاع رسانی های مورد نیاز از طریق رسانه های جمعی انجام می شود.

جهانگیری با اشاره به دامنه اجرای این شیوه نامه گفت: دامنه اجرای این شیوه نامه برای کلیه واحد های صنفی استان آذربایجان شرقی، که انواع نان های لواش، سنگک، تافتون، بربری، روغنی و فطیر سنتی تولید می کنند کاربرد دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز