استاندار آذربایجان شرقی:

از مردم حلالیت می‌خواهم/ همه توانم را برای خدمت به مردم استان به کار گرفتم

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۷۶۹۵۴
از مردم حلالیت می‌خواهم/ همه توانم را برای خدمت به مردم استان به کار گرفتم
استاندار آذربایجان شرقی که در راستای اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان این سمت را ترک می کند، از مردم استان خداحافظی و از آنان طلب حلالیت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در تبریز، گفت: من تمام تلاش خود را در حد توان برای خدمت‌گزاری مناسب و در شأن مردم استان و تبریز داشتم و اگر توفیقی در شأن آنان نبود، از همه طلب حلیت دارم.

وی افزود: در 14 ماه گذشته که در سمت استاندار، توفیق خدمت‌گزاری به مردم عزیز آذربایجان شرقی را داشتم، با همه توان برای ارتقای جایگاه تاریخی تبریز و آذربایجان کوشیدم، اما اکنون بنا بر تصریح قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید این پست را ترک کنم.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مدت با حضور در همه شهرستان‌ها و بسیاری از روستاهای استان سعی کردم که به صورت میدانی در جریان مشکلات مردم قرار گیرم و اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهم.

خدابخش خطاب به مردم استان ادامه داد: پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر آذربایجان شرقی آرزوی قلبی من است و از شما نیز می‌خواهم که مرا دعا کنید.

وی همچنین از همراهی و همکاری حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه تبریز قدردانی کرد و گفت: ایشان نعمتی بزرگی برای استان هستند که بنده و مدیران استان را همواره مورد لطف قرار داده و در حل مشکلات حمایت و مساعدت کردند.

نمازگزاران تبریزی هم در پایان مراسم نماز جمعه این هفته از استاندار آذربایجان شرقی به خاطر تلاش‌ها و خدمات وی در مدت 14 ماه تصدی سمت استانداری قدردانی کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز