معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خبر داد؛

بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی میدان معلم طی روزهای آتی

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۷:۴۷
کد خبر: ۷۷۷۲۷۵
بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی میدان معلم طی روزهای آتی
معاون فنی وعمرانی شهرداری تبریز از آغاز بهره برداری پروژه اصلاح هندسی میدان معلم طی روزهای آتی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی معاون فنی و عمرانی گفت: حجم بالای ترافیک عبوری از میدان معلم مشکلات عدیده ای را برای رانندگی در این محدوده از شهر ایجاد کرده بود که با اصلاح و ساماندهی این میدان شاهد کاهش بار ترافیکی  و سهولت  تردد عابرین پیاده و وسایط نقلیه در این مسیر خواهیم بود.

اسحقی افزود: کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و مدیریت زمان تردد در معابر  شهری از مهمترین اهداف اجرای پروژه های اصلاح هندسی است که این پروژه ها در هر معبر با توجه به نیازسنجی صورت گرفته اجرا می شود.

وی با تاکید بر این مهم که هدف اکثر پروژه های روان سازی ترافیکی در معابر شهری، حذف گره های ترافیکی است، اجرای اصلاح هندسی میدان معلم را یکی از طرح های تاثیرگذار در ترافیک بلوار شهیدان ذاکر عنوان کرد.

اسحقی در خصوص مشخصات عملیات پروژه مذکور گفت: تعداد ۳ عدد سرعتگیر و ۵ عدد جزیره در این پروژه طبق طرح تصویبی سازمان ترافیک شهرداری تبریز اجرا شده است.

وی با ابراز امیدواری به روند اجرای این پروژه گفت: امیدواریم با اجرای کامل این پروژه و تاثیر گذاری آن بر ترافیک محدوده، در آینده ای نزدیک شاهد روان شدن ترافیک در این مسیر باشیم.

 

نظر شما