سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

کتاب یار همیشه صمیمی و صادق انسان است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۳:۴۰
کد خبر: ۷۷۸۱۶۲
کتاب یار همیشه صمیمی و صادق انسان است
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: برخی از فضاهای مجازی، اطلاعات سطحی را به مردم منتقل می کنند و انسان را دچار سردرگمی می کنند، ولی کتاب همیشه یار صمیمی و صادق انسان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به مناسبت هفته کتاب  در کتابخانه ملی تبریز با بیان اینکه کتاب، از تقدس خاصی در میان اهل علم برخوردار است، گفت: هفته کتاب، هفته بزرگی است، ولی موضوع کتاب و کتابخوانی، نباید در این روزها خاص خلاصه شود.

وی با اشاره به  تغییرات رخ داده  در بحث اطلاع رسانی ، اظهار داشت: برخی از فضاهای مجازی، اطلاعات سطحی را به مردم منتقل می کنند و انسان را دچار سردرگمی می کنند، ولی کتاب همیشه یار صمیمی و صادق انسان است و به همین دلیل، از ارزش بالایی برخوردار است.

وی افزود: متاسفانه  بسیاری از کتاب های ما در ایران، با تیراژ پایینی منتشر می شوند و اهل تفکر، باید در این خصوص تحقیق و بررسی کنند تا این مشکل را برطرف کنیم .

وی با تاکید براینکه کتاب و کتابخوانی، نماد توسعه یک کشور است، خاطرنشان کرد: امیدوارم روز به روز وضعیت کتاب و کتابخوانی در سطح کشور و استان بهتر شود و از تمام دست اندرکاران این امر، تشکر و قدردانی می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز