معاون اقتصادی و سرمایه گذاری ارس خبر داد:

صدور مرخصی خودروهای پلاک ارس

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۵:۳۵
کد خبر: ۷۸۰۹۳۷
صدور مرخصی خودروهای پلاک ارس
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری ارس از آغاز صدور مرخصی خودروهای پلاک ارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صفر شاسفند با اعلام این خبر افزود: مجوز ورود موقت خودروهای سواری پلاک ارس به مدت یک ماه و یک بار در سال از سوی گمرک ایران صادر شده است.

وی گفت: بر اساس این مجوز خودرو ارس پلاک با حجم موتور کمتر از 2500 سی سی و ارزش کمتر از چهل هزار دلار با ارائه تضمین های قانونی امکان تردد در سرزمین اصلی را دارند.

شاسفند افزود: مجوز تردد به خودروهای ساخت کشور آمریکا و یا با برند آمریکایی صادر نمی شود.

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس نیز گفت: صاحبان خودرو در صورت ارائه سند مالکیت، پروانه تردد، کپی کارت ملی و مدارک ثبت شده در سیستم می توانند از مرخصی یک ماهه استفاده کنند.

بابک عبدیل نژاد اظهار داشت: برای انجام بدون مشکل فرایند صدور مجوز، باید سند مالکیت خودرو و پروانه تردد به نام درخواست دهنده بوده و سند خودرو به صورت وکالتی و خارج از سازمان منطقه آزاد ارس نقل و انتقال نشده باشد.

وی در ادامه گفت: فاصله زمانی یکسال از آخرین مرخصی و معتبر بودن پروانه تردد خودرو در زمان مرخصی الزامی بوده و اولویت با خودروهای فاقد تخلف تاخیر در تمدید تردد می باشد.

عبدیل نژاد درباره شیوه مراجعه برای اخذ مجوز تردد یک ماهه گفت: صاحبان خودروهای پلاک ارس با ارائه معرفی نامه سازمان منطقه آزاد ارس به گمرک ایران و یا تحویل نامه مرخصی به کارگزار گمرکی صدور مرخصی مستقر در مرکز خدمات خودرویی ارس و در نهایت مراجعه به پلیس راهور می توانند نسبت به دریاف پلاک عبور موقت اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز