شهردار کلانشهر تبریز:

شهدا، سند افتخار جمهوری اسلامی هستند/شهید باکری، الگوی مدیران و کارمندان شهرداری

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۹:۱۵
کد خبر: ۷۸۲۲۴۰
شهدا، سند افتخار جمهوری اسلامی هستند/شهید باکری، الگوی مدیران و کارمندان شهرداری
شهردار کلانشهر تبریز گفت: شهدا، سند ملی افتخار جمهوری اسلامی هستند و باید در جامعه امروز نیز با همان تفکر ایام دفاع مقدس، برای حل مشکلات جامعه تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در یادواره شهدای شهرداری کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر یادواره های شهدا و تلاش برای ماندگارتر شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دفاع مقدس، امتداد قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و به جرات می توان گفت که آن قیام،راهنمای زندگی نه تنها مسلمانان بلکه تمامی انسان هاست.

وی هشت سال دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی، سره از ناسره جدا شد و بسیاری از خصلت های خوب در جامعه احیا شد.

شهین باهر با بیان اینکه جامعه امروزی از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته است افزود: باید در کنار برگزاری یادواره های شهدا، توجه به مسائل فرهنگی را در اولویت اهداف خود قرار داده و فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت را در جامعه نمایان تر کنیم.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اهمیت نامگذاری روز شهردار همزمان با سالروز شهادت مهدی باکری عنوان کرد: این شهید بزرگوار باید الگوی تمامی مدیران شهری باشد و تمامی مدیران و کارمندان شهرداری، حرکات و سکنات خود را متناسب با ایشان تنظیم کرده و خدمت به مردم را در سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

شهین باهر در همین راستا افزود: به حدی از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته ایم که مشکل برخی ها، نشستن در ردیف جلو مراسمات مختلف شده است.

وی با بیان اینکه نشستن بر روی زمین در مراسم مختلف نباید برای من مسئول کسر شان محسوب گفت: متاسفانه منیت و خودخواهی ریشه کرده و لازم است انقلابی در درون ما ایجاد شده و همچون دفاع مقدس بتوانیم بسیجی وار، برای حل مشکلات جامعه تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز