«بابک نهرین» مطرح کرد:

«نهنگ قنبر» نمایشی از دغدغه های اجتماعی خانواده ها است/ سالن‌های بی‌کیفیت تئاتر در شان مردم تبریز نیست

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۴:۲۷
کد خبر: ۷۸۳۱۸۵
کارگردان نمایش «نهنگ قنبر» از آغاز اجرای این نمایش در مجتمع سینمایی ۲۹ بهمن تبریز از ۱۸ آذرماه خبر دادو گفت: «نهنگ قنبر» نمایشی از دغدغه های اجتماعی خانواده ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک نهرین در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۶۰ نفر در اجرای این نمایش اظهار کرد: محسن خدابنده نویسندگی اثر نهنگ قنبر را برعهده دارد و بازیگرانی همچون علیرضا رنجی‌پور، بهمن تقی‌پور، رضا باقری،  نوروز سلیمانی، فاطمه اسمعیلی، سمانه بابازاده، فریبا اسکندری، سولماز هاشمی، پریناز شیری و رعنا تقوی در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به حضور «علیرضا رنجی‌پور» با وقفه ای دو ساله در این نمایش اظهار کرد: این نمایش زندگی اقشار مختلف جامعه را در محله ای کوچک به تصویر میکشد که نمایش در فضای کمدی و فانتزی اجرا می شود.

وی ادامه داد: این نمایش یک خانواده ثروتمند و در مقابل آن خانواده فقیری را به تصویر میکشد که هر یک دغدغه های خاصی دارند و مسائل روز جامعه در بین صحنه های مختلف با زبان هنر بیان می شود.

نهرین که بعد از ۹ ماه اثر جدید خود را به روی سن می برد اشاره ای نیز به نیاز جامعه به نشاط اجتماعی داشت و گفت: معتقدم جامعه کنونی به نشاط نیاز دارد و وظیفه هنرمند ایجاد امید در جامعه است.

کارگردان نمایش «نهنگ قنبر» اشاره ای نیز به وضعیت نامناسب سالن تئاتر شهر تبریز داشت و افزود: کم مانده تئاتر شهر سرمان خراب شود! سالن اصلی تعطیل شده و دو سالن آن در زیرزمین نیز در شأن مردم و  هنرمندان استان نیست.

وی ادامه داد: از استاندار جدید انتظار داریم فکری به حال سالن هاب تئاتر بکنند امروز در کنار مسائل دیگر فرهنگی باید به فکر زیر ساخت ها باشنو و امیدواریم این مهم به نتیجه برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز