نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان ارشد دولتی:

اختیارات استانداران را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۱:۵۳
کد خبر: ۷۸۳۲۴۷
اختیارات استانداران را افزایش دهید
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش اختیارات استانداران شد و گفت: نمی‌شود استاندار تعیین کرد و به او اختیار نداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در جلسه شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: نمی شود به افراد مسئولیت بدهیم اما اختیاراتی برای آنها در نظر نگیریم، ما در بحث اختیارات باید به افراد اختیارات بدهیم و اما افراد نیز پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما آقا بالا سر نمی خواهیم ادامه داد: چه کسی گفته است که کارشناس وزارت معدن، صلاح استان ما را بیشتر از ما  می‌داند بدون شک کارشناسان استان درد ها را به درستی می دانند و با داشتن اختیار عمل می توانند موفق تر عمل کنند.

پزشکیان علم، وحدت و انسجام، و ایمان و باور  را سه راس مثلث موفقیت دانست و گفت: مشکلات نمی توانند مردم و مسوولان را به زانو دربیاورند با وحدت و اتحاد موفقیت از آن ماست.

وی با اشاره به دسیسه های دشمنان و بخصوص امریکا در ضربه به اقتصاد کشور گفت: امروز باید بیش از گذشته به فکر تجار و فعالان صنعتی و اقتصادی باشیم، باید کاری کرد که صنعتگران و تجار ما زمینگیر نشوند تا پوز آمریکا به خاک مالیده شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:امریکا و دشمنان انقلاب به دنبال بستن مسیر تجارت ایران هستند بر این اساس برای رسیدن به این هدف به دنبال بستن مسیر صنعت ما هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز