شهردار تبریز:

فضای آرامش و همدلی در استان فراهم است/ بهانه ای برای مدیران وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۸۴۵۲۱
فضای آرامش و همدلی در استان فراهم است/ بهانه ای برای مدیران وجود ندارد
شهردار تبریز گفت: با حضور حجت الاسلام دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه محبوب تبریز و دکتر پورمحمدی استاندار تبریزی آذربایجان شرقی، فضای آرامش و همدلی برای خدمت در استان کاملا فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از پروژه رمپ شمال شرقی میدان افلاک نما و تعریض خیابان خبرنگار گفت: امروز بارهنمودهای امام جمعه فرهیخته شهرمان ، فضای همدلی و آرامش برای خدمت به مردم را در استان شاهد هستیم و بهانه ای برای مدیران و مسئولان وجود ندارد.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات اقتصادی موجود، افزود: زمینه برای خدمت در استان و کلان شهر تبریز وجود دارد و البته باید همواره در شرایط سخت و با مدیریت اصولی، بیشترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه کرد.

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است، افزود: امروز اگر پروژه ای اجرا و افتتاح می شود، این یک پیام دارد و آن اینکه شهرداری تبریز بدون توجه به مشکلات اقتصادی، در کنار خدمات روزمره، پروژه های بزرگ عمرانی را نیز انجام می دهد.

شهین باهر سپس گفت: تا آخرین لحظه ای که در این مسئولیت هستیم باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم و این مشکلات و موانع اقتصادی نباید سرعت اجرای پروژه ها را بگیرد. با تمام مدیران شهری دست به دست هم داده ایم  تا مسائل و مشکلات شهری را حل کنیم.

وی همچنین ادامه داد: اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام است و تلاش خواهیم کرد تمامی پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات و نواقص پل کابلی تبریز گفت: این پروژه علیرغم اینکه بیش از ده سال از افتتاح آن میگذرد هنوز رمپ و لوپ های آن به درستی کامل نشده است ، اما در تلاش هستیم تا این نواقص را که باعث روان شدن ترافیک در این محدوده مهم شهر می شود، تکمیل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز