سرکنسول جدید ترکیه در دیدار با شهردار تبریز:

وظیفه من توسعه روابط بین دو کشور است

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۰:۱۴
کد خبر: ۷۸۵۹۶۸
وظیفه من توسعه روابط بین دو کشور است
سرکنسول جدید ترکیه در تبریز گفت: در صورتیکه برخی مشکلات قانونی در ایران مرتفع شود، شاهد حضور سرمایه گذاران ترک در تبریز می توانیم، باشیم.

به گزارش خبر گزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین گونگور سرکنسول جدید ترکیه در دیدار با شهردار تبریز با تاکید بر اشتراکات فرهنگی دو کشور گفت: وظیفه من توسعه روابط بین دو کشور دوست است.

او با اشاره به وظایف کنسولگری گفت: در میان وظایفی که داریم مباحث اقتصادی از اهمیت ویژه برخوردار است.

سرکنسول ترکیه در تبریز با بیان اینکه دنبال تسهیل امور مربوط به حضور سرمایه گذاران و اتباع ترکیه در ایران هستیم تاکید کرد: برخی مشکلات مربوط به حضور سرمایه گذاران باید در ایران باید مرتفع شود و با رفع این مشکلات قطعا شاهد حضور آنان در ایران و تبریز خواهیم بود.

او توسعه حضور سرمایه گذاران در تبریز را اقدامی دو طرفه دانست و گفت: برخی مسائل قانونی و تسهیل روابط باید از دو طرف حل شود.

سرکنسول ترکیه در تبریز افزود: متاسفانه همیشه خاطرات بد در ذهن ها می ماند و برای اینکه این خاطرات به دیگر سرمایه گذاران منتقل نشود باید سعی کنیم سرمایه گذاران راضی از تبریز به کشورشان بازگردند.

حسین گونگور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توانمندی کشورش در موضوعات مختلف گفت: ترکیه تجارب خوبی در موضوعاتی مانند ساخت شهرک های صنعتی دارد و می تواند این تجارب را به ایران انتقال دهد.

او در پایان گفت: در پروازی که به تبریز داشتم مناطقی را دیدم که امکان درختکاری انبوه دارد.

حسین گونگور افزود: در هر دوره شهرداری و کنسولگری می توانیم به حجم درختکاری این منطقه اضافه کنیم و در پایان این بخش به یک جنگل تبدیل شود که در واقع نماد دوستی دو کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز