اهدای کاپ قهرمانی لیگ باشگاههای استان به خانواده مرحوم ذاکری 

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۸۶۴۸۶
اهدای کاپ قهرمانی لیگ باشگاههای استان به خانواده مرحوم ذاکری 
طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین ورزشی استان آذربایجان شرقی و دوستان مرحوم مجید ذاکری تکواندوکار برجسته استان، کاپ قهرمانی لیگ باشگاههای استان و تبریز و همچنین مدال نقره استاد قهرمانی دوست مرحوم ذاکری به خانواده وی تقدیم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این مراسم عابدی دبیر هیات تکواندو تبریز، مرحوم ذاکری را یکی از قهرمانان و تکواندوکاران برجسته و با اخلاق استان و تبریز دانست و گفت: مجید از همان دوران خردسالی و نوجوانی استعداد فوق العاده ای در یادگیری هنرهای رزمی بخصوص تکواندو داشت و از همان ابتدا جزو نفرات برتر و مدال آوران استان بشمار می رفت. 

وی با اشاره به اینکه مرحوم ذاکری شاگردی بسیار بااخلاق و متعصب به باشگاه و خانواده و استان خود بود، فوت وی را ضایعه ای بسیار دردناک به خانواده و جامعه ورزشی استان و حتی کشور دانست که به سختی می توان جایگزینی برایش انتخاب نمود. 

عابدی ابراز امیدواری کرد مهدی برادر مرحوم مجید که وی نیز از تکواندوکاران بااستعداد استان می باشد بتواند با کسب عناوین برتر راه برادر از دست رفته خود را ادامه دهد و آینده درخشانی برای جامعه ورزشی استان و نیز خانواده خود رقم بزند. 

پدر مرحوم ذاکری نیز در این مراسم از خاطرات و خصوصیات فردی پسرش یاد کرد و با ابراز تاسف از عدم شناخت فرزندش گفت: باتوجه به اینکه مجیداز همان دوران طفولیت نزد شما اساتید برجسته تکواندو بزرگ شده به یقین شماها او را بهتر از من می شناسید و متاسفانه تا زمانیکه از دستم نرفته بود او را نمی شناختم. 

وی گفت: مجید پسری بود که خود را باهمه وفق می داد و تاآنجا که در توان داشت سعی می کرد به همه کمک کند. 

پدر ذاکری در خاتمه از تمامی مسئولین و دست اندرکاران هیات تکواندو درخواست کرد از مهدی حمایت کنند تا وی بتواند راه برادرش را ادامه دهد. 

گفتنی است در این مراسم استاد موثق رئیس برگزاری مسابقات استان، استاد فرجی، استاد قهرمانی و جمعی از دوستان مرحوم ذاکری نیز حضور داشتند. 

مرحوم ذاکری حدود دو ماه پیش در حادثه تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و جامعه ورزشی استان و کشور و خانواده و دوستان خود را داغدار نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز