مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره مندی چهار درصد مردم آذربایجان شرقی از خدمات قرض الحسنه بانک مهر ایران

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۷:۴۳
کد خبر: ۷۸۷۱۳۱
مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران آذربایجان شرقی از بهره مندی چهار درصد مردم آذربایجان شرقی از خدمات قرض الحسنه بانک مهر ایران خبر داد و گفت: در طول یازده سال گذشته 138 هزار قثره وام قرض الحسنه این بانک در استان بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا منافی آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایرانبه عنوان یک نهاد مالی اسلامی ،  22 آذر ماه 86  تاسیس شد  و به عنوان بزرگ ترین بانک تخصصی قرض الحسنه صرفا اعطای تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر تا چهار درصد را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: این بانک یک نهاد مالی و اسلامی است چرا که به دنبال نفع و سود نیست بلکه به دنبال جذب منابع هستیم تا اعطای وام به افراد واجد شرایط را عملیاتی کنیم.

مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران آذربایجان شرقی، گفت: در حال حاضر این بانک دارای 23 شعبه در تبریز و شهرهای بزرگ استان است و تلاش می کنیم طی ماه های آتی برای بهره مندی مردم شهر جدید سهند نیز از خدمات این بانک باجعه ای را در این منطقه ایجاد کنیم.

منافی آذر خاطرنشان کرد: قسمت عمده‎ای از جامعه هدف این بانک را محرومان و قشر ضعیف جامعه تشکیل می‎دهند و تلاش می‎کنیم تا افراد بیشتری از این تسهیلات بهره‎مند شوند، در این راستا قراردادهایی نیز با نهادهایی همچون کمیته امداد، بنیاد برکت و دانشگاه‎ها داریم، این بانک اقدامات قابل توجهی در اعطای تسهیلات به زنان شاغل به ویژه زنان سرپرست خانوار، انجام داده است.

 وی از هزینه کرد 104 درصدی این بانک در استان خبر داد و گفت: در طول این سال ها نزدیک به 4 هزارو 600 میلیارد ریال جذب منابع در بانک صورت گرفته و مصارف ما در استان حدود 4 هزارو 750 میلیارد ریال بوده است و این نشان می دهد که ما بیش از منابع در استان هزینه کرده ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز