استاندار آذربایجان شرقی:

۸۰ درصد اقتصاد استان در دست بخش خصوصی است/ مشکلات با رویکرد نگاه به درون قابل حل است

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۵:۵۵
کد خبر: ۷۸۷۳۶۸
۸۰ درصد اقتصاد استان در دست بخش خصوصی است/ مشکلات با رویکرد نگاه به درون قابل حل است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد تولید، اشتغال و اقتصاد استان مربوط به بخش خصوصی است، گفت: باید برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، بخش خصوصی بیش از پیش مورد حمایت قرار گرفته و موانع موجود بر سر راه آنها برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، با تاکید بر اینکه توجه به اشتغال، رفع موانع تولید و محیط زیست را در اولویت‌های برنامه خود عنوان کرده‌ام، اظهار داشت: برخی می‌گویند چنین کلی گویی ناشی از کم توجهی است، اما این نکات کلیات برنامه است و باید به صورت ریز به رفع موانع توسعه استان بپردازیم.

وی بستر بسیاری از مشکلات اقتصادی را ناشی از عدم توسعه یافتگی اجتماعی دانست و گفت: سیاست‌های قبل از دهه 90 سیاست عرضه محور بود تا مسکن بیشتری و راه بیشتری بسازیم اما رویکرد جدید، توانمندسازی است که تقاضا محور است و باید تقاضا را مدیریت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ما مخصوصا با تحریم‌های موجود، از رویکرد نگاه به درون و توانمندسازی قابل حل است، افزود: آذربایجان شرقی خوشبختانه تجربیات موفقی در این حوزه‌ها دارد و توانسته توفیقات خوبی را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد تولید، اشتغال و اقتصاد استان مربوط به بخش خصوصی است، خاطر نشان کرد: باید برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، بخش خصوصی بیش از پیش مورد حمایت قرار گرفته و موانع موجود بر سر راه آنها برطرف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز