استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بزرگراه تبریز- اهر

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۵:۴۷
کد خبر: ۷۸۷۸۵۵
پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بزرگراه تبریز- اهر
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از روند عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- اهر، از پیشرفت 75 درصدی این پروژه و افتتاح 22 کیلومتر از آن در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نخستین بازدید استانی خود، از نزدیک در جریان پیشرفت عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- هریس- اهر قرار گرفت و بر تسریع در روند اجرای آن تأکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت : از 90 کیلومتر این جاده، 45 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و بقیه مسیر هم با پیشرفت بالای 75 درصد درحال ساخت است و امسال 22 کیلومتر آن در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد : باقی‌مانده این مسیر هم با مساعد شدن شرایط آب و هوایی آسفالت‌ریزی خواهد شد و امیدواریم کل طرح در سال 98 به اتمام برسد.

پورمحمدی گفت: بزرگراه تبریز-هریس -اهر از نظر منابع مالی مشکلی ندارد و عمده ترین مشکل آن نامساعد بودن شرایط اقلیمی برای ادامه طرح است.

معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران این دو شهرستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز استاندار آذربایجان شرقی را در این بازدید همراهی کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز