با حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی؛

اصناف برای تنظیم بازار شب یلدا دور هم جمع شدند

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۸۹۷۸۸
اصناف برای تنظیم بازار شب یلدا دور هم جمع شدند
نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت بازار در شب یلدا با حضور مسسئولان ارشد اقتصادی استان و منتخبین اصناف شهرستان تبریز برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با تاکید بر ضرورت همراهی و همدلی اصناف در روزهای منتهی به شب یلدا گفت: ما انتظار داریم تا همچون سال های گذشته اصناف با همدلی در این شب ها کنار مردم عزیزمان باشند.

علی جهانگیری، با اشاره به تمهیدات ویژه در خصوص تنظیم بازار در این روزها گفت: ما پیش از این نیز جلسات متعددی در این راستا برگزار کرده ایم و امیدواریم بتوانیم فضای آرام اقتصادی  را با همکاری تمامی اصناف در استان رقم بزنیم.

وی، ازشهر تبریز به عنوان شهر فرهنگ ساز و الگو ساز نام برد و گفت: بازاریان تبریز همیشه زبان زد هستند و در این شب ها نیز مطمعن هستیم اقشار متوسط و کم برخوردار را تنها نخواهند گذاشت.

وی از برگزاری جلسات تخصصی به صورت موردی با تمامی اصناف خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر شده است تا جلسات دوره ای با اصناف برگزار شود تا این بخش از بازار که سهم قابل توجهی در تعاملات اقتصادی و اجتماعی ما دارد به صورت رودر و مشکلاتشان بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

خبرنگار: بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز