مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

خبرگزاری برنا و  مجموعه روابط عمومی اداره کل می توانند مکمل همدیگر باشند

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۳:۰۰
کد خبر: ۷۸۹۸۴۳
خبرگزاری برنا و  مجموعه روابط عمومی اداره کل می توانند مکمل همدیگر باشند
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های خبرگزاری برنا در استان اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی اداره کل و خبرگزاری برنا می توانند مکمل همدیگر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در نشست اختصاصی با سرپرست خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه ورزش و جوانان و خبرگزاری برنا در طول یک سال گذشته ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم با توسعه ارتباطات فی مابین شاهد ارتباط بیشتر این خبرگزاری با مجموعه مادر خود باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالان رسانه خاطرنشان کرد: ایجاد فضای باز رسانه ای و توسعه این قبیل فعالیت ها بدون شک به پویاتر شدن فضای تعامل رسانه ای کمک خواهد کرد و در این بین ما نیز تلاش می کنیم تا در حد توان از خبرگزاری برنا به عنوان یکی از بازوهای رسانه ای وزارت ورزش و جوانان حمایت کامل را داشته باشیم.

حمیده بردباری سرپرست خبرگزاری برنا نیز در این نشست گفت: خوشبختانه در طول دو سال گذشته تلاش شده است تا جایگاه خبرگزاری از لحاظ کمی و کیفی رو به رشد باشد و در همین راستا در آخرین نشستی که با حضور مدیرعامل محترم خبرگزاری و سرپرستان خبرگزاری در دیگر استان ها برگزار شد سرپرستی استان توانست در بین سه استان برتر مورد تقدیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: سرپرستی خبرگزاری برنا این آمادگی را دارد که در پوشش خبری رویداد ها و همایش های خاص نیز به صورت تخصصی ورود کرده و در این راه نیز همراه اداره کل باشد و بدون شک با توجه به تغییرات ایجاد شده در مجموعه ان شالله شاهد ارتقا همکاری های مشترک باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز