اولین گردهمایی دانش آموختگان و فعالان صنعت گردشگری برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۹۰۶۴۱
اولین گردهمایی دانش آموختگان و فعالان صنعت گردشگری با حضور اساتید ، فعالان و دانشجویان رشته های مرتبط صنعت گردشگری در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دبیر گردهمایی در آیین آغاز به کار این رویداد بزرگ گردشگری در استان اظهار کرد: اندیشه  برگزاری این همایش از 4 ماه پیش با سوالاتی از قبیل اینکه برای آینده خود چه برنامه ای داریم، آیا انگیزه لازم برای خلاقیت را دارم و چندین سوال دیگر در ذهن من و دوستانم جرقه زد.

مهدی اشرفیان با اشاره به همت جمعی در برگزاری این گردهمایی گفت: ما این بار برآن شده ایم که به آزمون و خطا نه بگوییم و توانستیم اولین گردهمایی دانش آموختگان و فعالان صنعت گردشگری را برگزار کنیم.

وی اشاره ای نیز به مشکلات فعالان عرصه گردشگری داشت و افزود: فقدان همکاری و ضعف در انجام کارهای گروهی و همچنین عدم احترام به قوانین یکی از مهمترین مشکلات امروز ماست. ما برای موفقیت در عرصه صنعت گردشگری باید در مسیر حل این مشکلات قدم برداریم.

اشرفیان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در خصوص حفاظت و سیانت از آثار تاریخی و فرهنگی گفت: ما نیازمند حرکت های نو فرهنگی در راستای آگاه سازی مردم هستیم ، یکی از مهمترین چیزهایی که باعث نابودی آثار تاریخی و فرهنگی ما شده است اصطلاح به من چه است.  وی همچنین با تقدیر از همکاری سازمان منطقه آزاد ارس در برگزاری این رویداد فرهنگی گفت:  از تمامی مدیران و کارکنان محترم منطقه آزاد ارس و بخصوص جناب آقای زمانی به صورت ویژه از بابت همراهیشان و حمایت هایشان تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان این همایش از بهترین مقاله در محورهای گردهمایی، بهترین اپلیکیشن گردشگری و دانش آموختگان نمونه گردشگری با نظر اساتید و برترین های حوزه صنعت گردشگری تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: اکبر بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز